Hoş Geldiniz

Sitemizde Doğan Eray Şarkıları dinleyip yorum yapabilirsiniz. İyi eglenceler

Doğan Eray Menü
Doğan Eray Ana Sayfa
Doğan Eray Resimleri
Doğan Eray Biyoğrafi
İletişim
Şarkı Ara


Reklamlar

Doğan Eray Şarkı Sayısı :20
Toplam Sanatçı :1
Toplam Dinlenme :108489
Online Ziyaretçi: 1
Google Sitemap
 
 
Sponsorlu Bağlantılar
Doğan Eray Korucu - Buldunmu Şarkısını Dinlemektesiniz.

 

 

  

Dinlenen Şarkı:  Doğan Eray Korucu - Buldunmu  

 

   

  Anasayfa

 Parça Dinleme Linki
ilyada
doğan eray korucu. Bİ TANESİNNN. SENİ ÇOOK SEVİYORUMM...

ferdi savran
Doğan o kadar güzelki şarkıların başarılarının devamını dilerim ayrıca çok güzel sesin...

gamze
tüm sarkıların cok gzel buda en cok bgndgm srkılardn btanesi basarlrnn devemnı dlrm bu arda cooook ttlsn

gonca
muhteşem yorumlamışssın bin kere dinlesem bıkmam ses dinlendirici kulak tırmalamıyor harika

elmira
sesine bayiliyorum icime isliyor sanki sesini duyunca gozlerimden yaslar akiyo ya hele buldunmu sarkisina oluyoom ya seni seviyorum cokkkkkkkkkk hemde cooooooook ben gurcistandan elmira herkese selamlar

Son Aşk
Dogan harika bi sesin war kardesim şarkılar yorumun superrr!!! olagan üstu bises yuregine saglık başarılarının devamını dilerim Rabbim yolunu acık etsin :)

nehir
muhteşem sesin var. ben özellikle bu şarkıya bayılıyorum ve hergün dinliyorum. yolun açık olsun

zet
abi ben ölüyorum ... hele bide seni dinleyice .... şarkıyı söylememişsin yaşaymışsın....

kübra
ya sesin kendin bu kadar mükemmel olmak zorundamısınız..Sesin çok güzel cok seviliyosun bunu bil hayranların bi çığ gibi büyüyo :)basarılarının devamıyla

seher
sen ve şarkıların süper hep varol inşallah :)))

seher
şarkılarınla kişiliğinle 1 numarasın her tarz şarkıyı mükemmel okuyosun ( bu konuda teksin )hep varol inşallahhh başarılarr :)

özlem
bagımlılık yaptın ya kardeşim dınlemeden duramıyorum yolun açık olur inş,

merve'ce23 :)
sen nasıl bişeysin yaa :) ne zaman kendimi kötü hissetsem D.e.K şarkılarında kendimi buluyorumm.. mükemmelsin, bu yolda devam ;)

gizli
doğan süpersin yaaa hangi şarkına yorum yapayım kelimelerle anlatamıyorum.bi insan bu kadarmı ilçten söyler yaa bi şarkıyı.unutulmadığım halde unutulmuşum gibi hüzünleniyorum günde kaç kere dinliyorum sayısını veremicem :)başarılar.....

kübra
sarkıların super hatta mükemmelın ötesınde ayrı ayrı sarkıların super hergun dınlıyorum sarkıların benı anlatıyo senın gıbı hatta cok yakısıklısın sen :)

yağmur
bayılıyorum bu adama ben, hani diyorlar ya doğan'a amatör diye piyasadaki yeni çıkan zübbeler kendilerine baksınlar önce bu adam tarkana bile bin basar bee yüreği yeter aslanımın...

 
   Parça Hakkında Yorum Yap

Doğan Eray Korucu `ya Ait Diğer Şarkıları İçin Tıklayınız..!!

Doğan Eray Korucu - Bal Gibi

Doğan Eray Korucu - Aman Boşver

Doğan Eray Korucu - Aşkıma Son Şarkım

Doğan Eray Korucu - Güzel Yüzlüm

Doğan Eray Korucu - Sorma

Doğan Eray Korucu - Severmisin Yeniden

Doğan Eray Korucu - Damla Damla

Doğan Eray Korucu - Çağırsam Gelirmisin

Doğan Eray Korucu - Hani Nerde Aşkısı Hani N

Doğan Eray Korucu - Buldunmu

 

 
  Doğan Eray Korucu Şarkıları Listesi
 
Doğan Eray Korucu - Bal Gibi

Doğan Eray Korucu - Aman Boşver

Doğan Eray Korucu - Aşkıma Son Şarkım

Doğan Eray Korucu - Güzel Yüzlüm

Doğan Eray Korucu - Sorma

Doğan Eray Korucu - Severmisin Yeniden

Doğan Eray Korucu - Damla Damla

Doğan Eray Korucu - Çağırsam Gelirmisi

Doğan Eray Korucu - Hani Nerde Aşkısı

Doğan Eray Korucu - Buldunmu

Doğan Eray Korucu - Mezarıma Gel

Doğan Eray Korucu - Kıyamam

Doğan Eray Korucu ve Onur Toprak - Dön

Doğan Eray Korucu - Yani Olmuyor

Doğan Eray Korucu - Aşk Beni Sevmedi

Doğan Eray Korucu - Sanmaki Yaşıyorum

Doğan Eray Korucu - Ansızın

Doğan Eray Korucu - Yarım Bıraktın

Doğan Eray Korucu - Ağlamışsın Gözyaşı

Doğan Eray Korucu - Tutamadım Ellerind

 
Doğan Eray Korucu - Tutamadım Ellerinden

Doğan Eray Korucu - Çağırsam Gelirmisin

Doğan Eray Korucu - Sorma

Doğan Eray Korucu - Kıyamam

Doğan Eray Korucu - Damla Damla

Doğan Eray Korucu - Yani Olmuyor

Doğan Eray Korucu - Aşk Beni Sevmedi

Doğan Eray Korucu - Buldunmu

Doğan Eray Korucu - Severmisin Yeniden

Doğan Eray Korucu ve Onur Toprak - Dön B

Doğan Eray Korucu - Ansızın

Doğan Eray Korucu - Sanmaki Yaşıyorum

Doğan Eray Korucu - Bal Gibi

Doğan Eray Korucu - Güzel Yüzlüm

Doğan Eray Korucu - Hani Nerde Aşkısı Ha

Doğan Eray Korucu - Aşkıma Son Şarkım

Doğan Eray Korucu - Aman Boşver

Doğan Eray Korucu - Ağlamışsın Gözyaşın

Doğan Eray Korucu - Mezarıma Gel

Doğan Eray Korucu - Yarım Bıraktın

 
Doğan Eray Korucu - Yarım Bıraktın

Doğan Eray Korucu - Buldunmu

Doğan Eray Korucu - Tutamadım Ellerinden

Doğan Eray Korucu - Ağlamışsın Gözyaşın

Doğan Eray Korucu - Hani Nerde Aşkısı Ha

Doğan Eray Korucu ve Onur Toprak - Dön B

Doğan Eray Korucu - Kıyamam

Doğan Eray Korucu - Çağırsam Gelirmisin

Doğan Eray Korucu - Ansızın

Doğan Eray Korucu - Güzel Yüzlüm

Doğan Eray Korucu - Mezarıma Gel

Doğan Eray Korucu - Bal Gibi

Doğan Eray Korucu - Yani Olmuyor

Doğan Eray Korucu - Severmisin Yeniden

Doğan Eray Korucu - Sanmaki Yaşıyorum

Doğan Eray Korucu - Aşk Beni Sevmedi

Doğan Eray Korucu - Aşkıma Son Şarkım

Doğan Eray Korucu - Aman Boşver

Doğan Eray Korucu - Sorma

Doğan Eray Korucu - Damla Damla

Zevkle dinlediginiz Doğan Eray Korucu kardeşimizin  şarkılarını bu sitede bir araya  getirdik. Yorumlarınızla desteklerinizi bekliyoruz www.doganeraykorucu.net

site ekle toplist